З ліпеня 2011 года ў ААТ «Банкаўскі працэсінгавы цэнтр» укаранёна і сертыфікавана сістэма менеджменту якасці (далей – СМЯ) на адпаведнасць патрабаванням СТБ ISO 9001.

Group 300.png

Сістэма менеджменту якасці Цэнтра ўяўляе сабой сукупнасць узаемазвязаных і ўзаемадзейнічаючых працэсаў, кіраванне якімі забяспечвае высокі ўзровень прадастаўлення паслуг у галіне інфармацыйна-тэхналагічнага забеспячэння разлікаў з выкарыстаннем банкаўскіх плацежных картак і абслугоўвання абсталявання для здзяйснення аперацый па картках. Асновай дзейснага функцыянавання працэсаў з'яўляецца Палітыка ў галіне якасці, якая адлюстроўвае каштоўнасці кампаніі, асноўныя напрамкі яе развіцця.


Штогадовае пацвярджэнне дзеяння СМЯ згодна з СТБ ISO 9001-2015 дэманструе выкананне ААТ «Банкаўскі працэсінгавы цэнтр» усіх прынцыпаў сістэмы менеджменту. Арыентаванасць на спажыўца, бесперапыннае ўдасканаленне бізнес-працэсаў, прафесійныя навыкі і вопыт супрацоўнікаў - усё гэта выступае гарантам якасці аказваемых паслуг. А вынік паспяховай работы Цэнтра - сертыфікат адпаведнасці, зарэгістраваны ў Нацыянальнай сістэме пацвярджэння адпаведнасці Рэспублікі Беларусь.

Group 311.png

Пастаяннае функцыянаванне сістэмы менеджменту якасці ААТ «Банкаўскі працэсінгавы цэнтр» на працягу больш за 12 гадоў дае спажыўцам і іншым зацікаўленым бакам упэўненасць у тым, што Цэнтрам прадастаўляюцца паслугі высокай якасці і адпаведныя іх чаканням.