Пошук і падбор
У першую чаргу, гэта пастаяннае ўзаемадзеянне з кандыдатамі і правядзенне ўважлівай ацэнкі іх прафесійных ведаў і навыкаў, маніторынг рынку працы і праца са спецыялізаванымі сайтамі, у тым ліку з бізнес-арыентаванай сацыяльнай сеткай.
У выніку мы атрымліваем зладжаную і прафесійную каманду. Мы заўсёды ў пошуку таленавітых адмыслоўцаў, якія маглі б стаць часткай нашай каманды і прыняць удзел у развіцці кампаніі.
Адаптацыя
Для чаго неабходна адаптацыя?
Па-першае, адаптацыя дапамагае новаму супрацоўніку вывучыць арганізацыю: структуру і гісторыю прадпрыемства, традыцыі і каштоўнасці - тое, чым жыве арганізацыя, а таксама пазнаёміцца з першымі асобамі прадпрыемства, зразумець сваю ролю ў ажыццяўленні пастаўленых задач на дасягненне агульнай мэты.
Па-другое, адаптацыя дапамагае новаму супрацоўніку дасягнуць вынікаў, якіх чакаюць прадпрыемства і кіраўнік. Для гэтага арганізацыя гатова стварыць усе неабходныя для працы ўмовы і, вядома ж, даць зразумелыя крытэры адзнакі вынікаў.
У трэціх, адаптацыя дапамагае новаму супрацоўніку і яго кіраўніку вызначыць: ці апраўдаліся іх чаканні, а таксама перспектывы на далейшае супрацоўніцтва.
Па-чацвертае, адаптацыя дапамагае новаму супрацоўніку ўсталяваць адносіны з калегамі, стаць часткай калектыва.
У перыяд адаптацыі дапамогу новаму супрацоўніку аказваюць калегі, непасрэдны кіраўнік і спецыялісты аддзела па рабоце з персаналам. Акрамя таго, з мэтай хутчэйшага і якаснага праходжання працэсу адаптацыі супрацоўнікамі, а таксама для эфектыўнага ўваходжання ў пасаду, аддзелам па працы з персаналам для пачаткоўцаў арганізуецца адаптацыйны Welcome-трэнінг, на якім даецца інфармацыя аб найболей важных момантах працы ў Банкаўскім працэсінгавым цэнтры.Ацэнка
На прадпрыемстве важная роля адводзіцца і адзнацы персанала. Галоўная задача для нас – падабраць эфектыўныя метады ацэнкі, якія дазволяць правільна вымераць вынікі працы супрацоўнікаў, ацаніць узровень іх прафесійных кампетэнцый, дзелавыя і асобасныя якасці, а таксама выявіць перспектывы развіцця супрацоўніка.
Ацэнка персаналу праводзіцца на ўсіх этапах кадравага цыклу (руху супрацоўніка):
- пры падборы на адпаведнасць пасады, па выніках адаптацыйнага перыяду,
- пры ратацыі (гарызантальным і вертыкальным перамяшчэнні супрацоўнікаў)
- пасродкам праходжання планавай і пазапланавай атэстацыі, у тым ліку на адпаведнасць займаемай пасады, па выніках пройдзенага навучання і г.д., а таксама ацэнка работы па выкананні пастаўленых перад супрацоўнікам задач.
Матывацыя
Знайсці неабходныя кадры і навучыць іх - гэта толькі частка шляху да поспеху, якога немагчыма дасягнуць без далейшай матывацыі супрацоўнікаў да дзейнасці. Кампанія прыкладае ўсе намаганні для таго, каб патэнцыял кожнага пачаткоўца раскрыўся, а стартавы бар'ер - які б ён ні быў складанасці - разбурыўся. Спрыяльны працоўны клімат, неабходныя ўмовы для прафесійнай дзейнасці, і, безумоўна, розныя формы матывацыі дазваляюць прадпрыемству заяўляць аб сваёй дзейснай дзейнасці.
Сістэма ўзнагароджання за вынікі працы мае дыферэнцыраваны падыход і накіравана на прыцягненне, матывацыю і ўтрыманне супрацоўнікаў, кваліфікацыя і рэзультатыўная праца якіх забяспечваюць паспяховае выкананне вытворчых задач з мінімальнымі затратамі і максімальнай эфектыўнасцю.
Важная роля надаецца і сацыяльнай палітыцы, якую праводзіць прадпрыемства для сваіх супрацоўнікаў. Набор ільгот і кампенсацый, прадугледжаны сацыяльным пакетам, мяркуе клопат прадпрыемства аб работніку і членах яго сям'і і ўключае ў сябе:
- аказанне матэрыяльнай дапамогі па розных жыццёвых сітуацыях;
- мерапрыемствы, накіраваныя на развіццё супрацоўнікаў;
- медыцынскія паслугі і іншыя выгоды.
Акрамя таго, асобныя супрацоўнікі маюць магчымасць атрымаць дадатковы індывідуальны бонус.
Развіццё і навучанне
У сучасным свеце да поспеху прыходзяць кампаніі, якія не толькі максімальна выкарыстоўваюць найноўшыя тэхналогіі, але і максімальна ўдзельнічаюць у прафесійным развіцці сваіх супрацоўнікаў. Бо тады яны гатовы да выканання самых цяжкіх задач. Фарміраванне сістэмы развіцця і навучання персаналу на прадпрыемстве - адна з прыступак у паспяховае будучыню, якога не можа быць без інавацый і бесперапыннага ўдасканалення. У Банкаўскім працэсінгавым цэнтры разумеюць, што без кваліфікаваных кадраў няма руху. Таму тут з вялікай увагай і павагай ставяцца да кожнага супрацоўніка, шануюць яго асабістыя і прафесійныя якасці.
Усім прадстаўлены шырокі спектр магчымасцяў для прафесійнага і кар'ернага росту. Мы імкнемся не толькі навучаць членаў нашай каманды па напрамку дзейнасці, але і развіваць іх патэнцыял. Супрацоўнікі накіроўваюцца на знешняе навучанне, павялічваюць сваю кваліфікацыю на тэматычных курсах, трэнінгах, семінарах і канферэнцыях у Рэспубліцы Беларусь і за мяжой.
З улікам спецыфікі дзейнасці прадпрыемства, а таксама прагрэсіруючых магчымасцей інфармацыйных тэхналогій асаблівая ўвага на прадпрыемстве ўдзяляецца навучанню IT-спецыялістаў. Мы супрацоўнічаем з рознымі кампаніямі-партнёрамі і навучальнымі цэнтрамі, такімі як: TietoLatvia SIA, г.Рыга, Навучальны цэнтр Форс г.Масква, Навучальны цэнтр HP г.Масква, УЦ "Інфармабарона", г.Масква, УА "Прыватныя курсы павышэння кваліфікацыі кадраў "БЕЛСОФТ", г.Мінск, Вучэбны цэнтр SoftLine г.Мінск, УА "Вышэйшы дзяржаўны каледж сувязі", г.Мінск, ТАА "Квадрасофт", г.Мінск і многія іншыя.
Дастатковую ўвагу мы надаем і ўнутранаму навучанню. На прадпрыемстве арганізуюцца і паспяхова праходзяць трэнінгі і семінары па кіраванні асабістай эфектыўнасцю і эфектыўнасцю каманды для кіраўнікоў падраздзяленняў, у тым ліку маладых кіраўнікоў і спецыялістаў кадравага рэзерва.
На пастаяннай аснове функцыянуе ўнутрыкарпаратыўнае аб'яднанне Клуб "Лідэр", які аб'ядноўвае кіраўнікоў прадпрыемства для сумеснага карыснага правядзення часу, накіраванага на развіццё кіраўніцкіх і прафесійных кампетэнцый менеджэраў ААТ "Банкаўскі працэсінгавы цэнтр" у кантэксце ўдасканалення карпаратыўнай культуры, кіравання зменамі і развіцця бізнесу прадпрыемства.
Для новых супрацоўнікаў прадпрыемства для паспяховага ўваходжання на пасаду праводзіцца навучанне ў выглядзе адаптацыйных трэнінгаў "Сардэчна запрашаем, у Банкаўскі працэсінгавы цэнтр" (welcome-трэнінг).
Важная роля для агульнага і прафесійнага развіцця адводзіцца самаадукацыі і самаразвіццю персаналу. У дапамогу жадаючым папоўніць свае веды - Карпаратыўная бібліятэка прадпрыемства, якая ўвесь час абнаўляецца з улікам пажаданняў супрацоўнікаў.
Карпаратыўная культура і ўнутраныя камунікацыі
Мы розныя, але нас аб'ядноўвае агульная мэта і карпаратыўная культура. Мы перакананыя, што сакрэт поспеху кампаніі заключаецца не толькі ў высокім прафесіяналізме калектыву, але і ў эфектыўным узаемадзеянні ўсіх чальцоў каманды, аб'яднанай агульнымі каштоўнасцямі і прынцыпамі, мэтай і разуменнем стратэгіі развіцця прадпрыемства. Згуртаванасць - гэта наша сіла, залог стабільнасці і развіцця, наша галоўная каштоўнасць. Разумеючы гэта, Банкаўскі працэсінгавы цэнтр прыкладае ўсе намаганні, каб атмасфера добразычлівасці, адкрытасці і "карпаратыўнага духу" ніколі не пакідала сцены кампаніі.
Мы надаём вялікую ўвагу эфектыўнасці ўнутраных камунікацый, у тым ліку атрыманню зваротнай сувязі ад нашых супрацоўнікаў. На прадпрыемстве дзейнічае сістэма ўнутрыкарпаратыўнага інфармавання праз выпуск бюлетэняў "Стужка навін", "Права ў жыцці", міні-стэнгазет да свят, запушчаны Карпаратыўны партал. Штогод праводзяцца даследаванні задаволенасці і ўцягнутасці персаналу, па выніках якіх распрацоўваюцца і рэалізуюцца мерапрыемствы па ўстараненні або папярэджанні негатыўных і праблемных зон нездаволенасці.
Супрацоўнікі з задавальненнем бяруць удзел у спартыўных мерапрыемствах, карпаратыўных святах і конкурсах, турыстычных злётах, прымеркаваных да Дня нараджэння Банкаўскага працэсінгавага цэнтра, і іншых святочных дат.
Развіваючы карпаратыўную культуру, мы выкарыстоўваем розныя інструменты, якія праймаюць усе HR-працэсы прадпрыемства - падбор, адаптацыя, навучанне і развіццё, матывацыя персаналу.