Некалькі парадаў для паспяховага праходжання сумоўя
Спадзяемся, нашы парады дапамогуць вам стаць членам нашай дружнай каманды
- Ніколі не хадзіце на сумоўе "проста так". Вы павінны ведаць, што жадаеце ад гэтай гутаркі: пацікавіцца наяўнасцю вакансій, якія адпавядаюць вашаму досведу, кваліфікацыі; атрымаць неабходную дадатковую інфармацыю аб якая зацікавіла вас вакансіі і г.д. Папярэдне збярыце ўсю даступную інфармацыю аб кампаніі ў Інтэрнэце (з карпаратыўнага сайта, з прэс-рэлізаў і г.д.). Гэта дапаможа вам адказаць на частае пытанне: "А што вы ведаеце аб нашай кампаніі?" Вывучыце апісанне вакансіі і патрабаванні да кандыдата.
- Прыходзьце за 10-15 хвілін да сустрэчы. Калі вы спазняецеся, патэлефануйце інтэрв'юеру не менш за за 15 хвілін да пачатку гутаркі. Кожная хвіліна вашага спазнення зніжае меркаванне пра вас як пра пунктуальнага супрацоўніка.
- Апраніцеся па-дзелавому. Успомніце фразу «Сустракаюць па адзенні…». Выбраўшы правільны стыль, вы пакажаце, што гатовы прыняць пэўныя правілы і нормы карпаратыўнай культуры.
- Выключайце мабільны тэлефон. Паспрабуйце вырашыць усе свае пытанні да сумоўя. Гэтым пакажаце сваю зацікаўленасць і сур'ёзнасць у жаданні працаваць у кампаніі.
- Прыносьце з сабой на інтэрв'ю дакументы аб адукацыі, працоўную кніжку і пашпарт, нават калі вас пра гэта не прасілі. Гэтым вы зможаце пацвердзіць сваю кваліфікацыю і досвед працы.
- Вашая пазыцыя на інтэрвію павінна быць актыўнай. Калі вы сапраўды хочаце "закрыць сабой" дадзеную вакансію, актыўна прадавайце свае навыкі, веды і цікавасць да працы. Нішто так не прыцягвае працадаўцы ў кандыдаце, як падпаленыя вочы і жаданне згарнуць горы.
- Самапрэзентацыя з фактамі і дасягненнямі. Як правіла, у 90% гутарак першым пунктам будзе: "Раскажыце, калі ласка, пра сябе". Не саромейцеся казаць пра дасягненні ў вучобе і, калі дазваляе досвед, працы. Папярэдне падрыхтуйце прэзентацыю на 1 – 1,5 хвіліны аб тым, чаму вы выбралі гэтую ВНУ для атрымання адукацыі, якімі ведамі і навыкамі вы валодаеце, дзе працавалі і якія вынікі паказвалі.
- Кажыце коратка і зразумела. На канкрэтнае пытанне давайце канкрэтны адказ. Не заводзіце інтэрв'юера ў вашыя лагічныя развагі і гістарычныя даведкі. Калі вы выкарыстоўваеце прафесійную лексіку, сачыце за рэакцыяй - суразмоўца павінен вас разумець.
- Абавязкова задавайце пытанні.>Пачніце з удакладнення задач, якія будуць пастаўлены перад вамі, якіх вынікаў чакае працадаўца ад вас, і па якіх крытэрыях яны будуць ацэньвацца. Папрасіце расказаць пра бліжэйшыя планы і праекты. Такім чынам, вы зробіце ўражанне кандыдата, нацэленага вынік.
- Далейшыя крокі. Кантакты. Сыходзячы з гутаркі, вы павінны максімальна выразна прадстаўляць план далейшага развіцця падзей: калі і з кім магчыма наступнае інтэрв'ю пры паспяховым праходжанні 1-га этапу, колькі ўсяго гутарак трэба прайсці і калі будзе прынята рашэнне пасля фінальнай гутаркі. Не забудзьцеся папрасіць кантакты інтэрв'юера і пацікавіцца, калі і каму можна будзе задаць пытанне аб сваім статуце кандыдата. Калі вы знайшлі іншую працу, паведаміце супрацоўнікам HR - службы пра гэта і падзякуйце за нададзеная вам увага - хто ведае, можа, вы яшчэ сустрэнецеся ў гэтай ці іншай кампаніі.
- І яшчэ, калі вам не ператэлефанавалі - не хвалюйцеся! Магчыма, зараз у нас няма вакансій, якія адпавядаюць вашаму досведу і кваліфікацыі. У любым выпадку, ваша анкета застанецца ў нас у базе кандыдатаў, і мы абавязкова вернемся да яе ў выпадку адкрыцця прыдатнай для вас вакансіі.
«…Калі перад табою вялікая мэта, а магчымасці абмежаваныя, усё роўна дзейнічай, бо толькі праз дзеянне могуць узрасці твае магчымасці…»
Банковский процессинговый центр - уникальный специализированный центр по информационно-технологическому обеспечению операций с банковскими платежными картами, крупнейший поставщик банковского оборудования - лидер в своем направлении бизнеса приглашает на работу Middle Python Developer
Обязанности:
-
разработка программного обеспечения (backend) для финтех, сопровождение и доработка текущих проектов.
Ты нам подходишь, если:
- обладаешь опытом работы в роли Python Developer не менее 3-х лет;
- обладаешь опытом работы с системами на микросервисной архитектуре;
- есть понимание DevOps, контейнеризации и оркестрации, умение работать в команде;
- владеешь Django, Django ORM, Django REST Framework, FastAPI, SQL, СУБД PostgreSQL, GitLab, Docker, протоколами SOAP, REST, HTTPS, обладаешь базовыми знаниями Linux.
Будет плюсом:
- самостоятельность, умение разбираться в чужом коде, желание совершенствовать свои навыки;
- опыт работы с RabbitMQ, Redis, Celery, Kubernetes, ELK Stack.
Условия:
- график работы с 8.30 до 17.30 пн-чт, пт - до 16.15, гибридный формат работы;
- конкурентный уровень заработной платы - обсуждается с успешным кандидатом индивидуально;
- работа в стабильной Компании, лидере в Республике;
- возможность постоянного профессионального развития;
- отпуск продолжительностью 28 календарных дней;
- дополнительные поощрительные бонусы и выплаты;
- медицинское страхование;
- бесплатные курсы английского языка;
- возможность бесплатно посещать бассейн;
- вкусный кофе и чай в офисе;
- яркая и насыщенная корпоративная культура (тимбилдинги, выезды на природу, экскурсии);
- отличная команда;
- комфортабельный офис, удобное территориальное расположение (проспект Жукова, 29, БЦ "Красавик").
Присоединяйтесь к нам!
Наш стек:
- Java 17/21;
- Spring/SpringBoot;
- PostgreSQL;
- RabbitMQ;
- Docker;
- Gitlab;
- REST
- опыт разработки на Java от 5 лет;
- понимание принципов ООП;
- понимание принципов микросервисной архитектуры;
- опыт использования шаблонов проектирования;
- опыт code review.
- опыт разработки высоконагруженных отказоустойчивых приложений;
- опыт работы с RabbitMQ, Kafka, Kubernetes, ELK Stack, Prometheus, Grafana, eSXi (vSphere).
- гибридный офис (2 раза в неделю дома, 3 раза в неделю в офисе нанимателя), график работы с 8.30 до 17.30 пн-чт, пт - до 16.15;
- возможность постоянно повышать свой профессиональный уровень;
- дополнительные поощрительные бонусы и выплаты;
- отпуск продолжительностью 28 календарных дней;
- медицинское страхование;
- яркая и насыщенная корпоративная культура;
- команда профессионалов;
- комфортабельный офис, удобное территориальное расположение (БЦ "Красавик");
Присоединяйтесь к нам!
ААТ "Банкаўскі працэсінгавы цэнтр" - унікальны спецыялізаваны цэнтр па інфармацыйна-тэхналагічным забеспячэнні аперацый з банкаўскімі плацежнымі картамі, найбуйнейшы пастаўшчык банкаўскага і тэрмінальнага абсталявання, лідэр у сваім напрамку бізнесу запрашае кандыдатаў на вакансію Technical Support Engineer .
Абавязкі:
- адміністраванне і суправаджэнне прыкладнога праграмнага забеспячэння праграмна-тэхнічнага комплексу Card Suite
- узаемадзеянне з пастаўшчыкамі ПЗ, у т.л. па пытаннях неабходнасці дапрацоўкі ПЗ
- правядзенне экспертнага аналізу праблем функцыянавання суправаджанага прыкладнога ПЗ
Банкаўскі працэсінгавы цэнтр - унікальны спецыялізаваны цэнтр па інфармацыйна-тэхналагічным забеспячэнні аперацый з банкаўскімі плацежнымі картамі, найбуйнейшы пастаўшчык банкаўскага і тэрмінальнага абсталявання, лідэр у сваім напрамку бізнесу запрашае кандыдатаў на вакансію акаўнт-мэнэджара.
Задачы:
- Актыўнае ўзаемадзеянне і камунікацыя з кліентамі-банкамі: інфармаванне аб новых прадуктах і функцыянальнасці, аператыўнае рэагаванне на запыты кліентаў у частцы дапрацовак бягучых сэрвісаў і ўкаранення новых прадуктаў, інтэрв'юяванне і збор бізнес-патрабаванняў, падрыхтоўка прапаноў па спосабах, умовам укаранення новых функцыянальнасцяў (сэрвісаў)
- Арганізацыя сустрэч і нарад па праектных ініцыятывах з удзелам першых асоб банкаў і Таварыства, падрыхтоўка і правядзенне прэзентацый для кліентаў
- Кіраўніцтва праектамі
- Узаемадзеянне з плацежнымі сістэмамі, распрацоўшчыкамі і пастаўшчыкамі ПЗ
- Вядзенне дагаворнай работы па накіраванні дзейнасці
Банкаўскі працэсінгавы цэнтр - унікальны спецыялізаваны цэнтр па інфармацыйна-тэхналагічным забеспячэнні аперацый з банкаўскімі плацежнымі картамі, найбуйнейшы пастаўшчык банкаўскага і тэрмінальнага абсталявання, лідэр у сваім напрамку бізнесу запрашае кандыдатаў на вакансію Вядучага спецыяліста па абароне інфармацыі.
Абавязкі:
- Адміністраванне SIEM і SOAR сістэм;
- Інтэграцыя крыніц логаў з SIEM;
- Напісанне скрыптоў для інтэграцыі SIEM і SOAR сістэм з іншымі сістэмамі;
- Узаемадзеянне з ІТ аддзеламі па пытаннях інтэграцыі SIEM і расследаванні інцыдэнтаў;
- Узаемадзеянне з службай маніторынгу, распрацоўка плэйбукаў SOAR, інтэграцыя з іншымі сістэмамі і абсталяваннем у частцы аўтаматычнага рэагавання на інцыдэнты ИБ;
- Дакументаванне працэсаў і працэдур па наладзе, кіраванні сістэмамі SIEM і SOAR.
Обязанности:
- выявление, анализ и формализация требований;
- моделирование бизнес-процессов;
- взаимодействие с командой разработки в рамках проекта;
- взаимодействие с заказчиком;
- разработка и актуализация технической документации;
- обладаешь опытом работы с нотациями моделирования бизнес-процессов;
- обладаешь опытом написания проектной документации (техническое задание, схематичное представление бизнес-процесса, Use Case и User Story);
- есть понимание процессов разработки программного обеспечения и автоматизации бизнес-процессов;
- у тебя аналитический склад ума;
- умеешь кратко и четко выражать мысли в письменной форме;
- UML, BPMN.
- знание REST архитектуры;
- опыт работы с базами данных (PostgreSQL) и микросервисами;
- опыт работы с PlantUML, Draw.io, Figma, GitLab;
- знание PCI DSS, ISO 8583, EMV Book, требований платежных систем БелКарт, МИР, VISA, MasterCard, UPI;
- наличие опыта прототипирования интерфейсов (пользовательских и программных).
- график работы с 8.30 до 17.30 пн-чт, пт - до 16.15, гибридный формат работы;
- конкурентный уровень заработной платы - обсуждается с успешным кандидатом индивидуально;
- работа в стабильной Компании, лидере в Республике;
- возможность постоянного профессионального развития;
- отпуск продолжительностью 28 календарных дней;
- дополнительные поощрительные бонусы и выплаты;
- медицинское страхование;
- бесплатные курсы английского языка;
- возможность бесплатно посещать бассейн;
- вкусный кофе и чай в офисе;
- яркая и насыщенная корпоративная культура (тимбилдинги, выезды на природу, экскурсии);
- отличная команда;
- комфортабельный офис, удобное территориальное расположение.
Присоединяйтесь к нам!
Дзе можна авалодаць наборам найкаштоўнейшых навыкаў за максімальна кароткі тэрмін?
Дзе навучаць прыгожа гаварыць і весці перамовы, працаваць з пярэчаннямі і з лёгкасцю адыходзіць ад канфліктаў?
І дзе за ўсё гэта яшчэ і заплацяць?
Вядома, у call-цэнтры ААТ "Банкаўскі працэсінгавы цэнтр":
Абавязкі:
- тэсціраванне прыкладнога ПЗ распрацоўкі іншай арганізацыі і прадпрыемства;
- узаемадзеянне з распрацоўшчыкам, у т.л. па пытаннях аб дапрацоўцы ПЗ.
Обязанности:
- Установка, настройка и обслуживание терминального оборудования в организациях торговли и сервиса;
- Работа с 1С (выписка ТТН);
- Проведение обучения клиентов работе с оборудованием - организаций торговли и сервиса;
- Управление служебным автомобилем - разъездной характер работы.
Банковский процессинговый центр - уникальный специализированный центр по информационно-технологическому обеспечению операций с банковскими платежными картами, крупнейший поставщик банковского оборудования, создатель и владелец платёжной системы Белкарт, лидер в своем направлении бизнеса приглашает на работу специалиста в г. Полоцк.
Обязанности:
- Установка, настройка и обслуживание терминального оборудования в организациях торговли и сервиса
- Установка, настройка и обслуживание банкоматов
- Работа с 1С (выписка ТТН)
- Проведение обучения клиентов работе с оборудованием - организаций торговли и сервиса
- Управление служебным автомобилем - разъездной характер работы