Некалькі парадаў для паспяховага праходжання сумоўя
Спадзяемся, нашы парады дапамогуць вам стаць членам нашай дружнай каманды
- Ніколі не хадзіце на сумоўе "проста так". Вы павінны ведаць, што жадаеце ад гэтай гутаркі: пацікавіцца наяўнасцю вакансій, якія адпавядаюць вашаму досведу, кваліфікацыі; атрымаць неабходную дадатковую інфармацыю аб якая зацікавіла вас вакансіі і г.д. Папярэдне збярыце ўсю даступную інфармацыю аб кампаніі ў Інтэрнэце (з карпаратыўнага сайта, з прэс-рэлізаў і г.д.). Гэта дапаможа вам адказаць на частае пытанне: "А што вы ведаеце аб нашай кампаніі?" Вывучыце апісанне вакансіі і патрабаванні да кандыдата.
- Прыходзьце за 10-15 хвілін да сустрэчы. Калі вы спазняецеся, патэлефануйце інтэрв'юеру не менш за за 15 хвілін да пачатку гутаркі. Кожная хвіліна вашага спазнення зніжае меркаванне пра вас як пра пунктуальнага супрацоўніка.
- Апраніцеся па-дзелавому. Успомніце фразу «Сустракаюць па адзенні…». Выбраўшы правільны стыль, вы пакажаце, што гатовы прыняць пэўныя правілы і нормы карпаратыўнай культуры.
- Выключайце мабільны тэлефон. Паспрабуйце вырашыць усе свае пытанні да сумоўя. Гэтым пакажаце сваю зацікаўленасць і сур'ёзнасць у жаданні працаваць у кампаніі.
- Прыносьце з сабой на інтэрв'ю дакументы аб адукацыі, працоўную кніжку і пашпарт, нават калі вас пра гэта не прасілі. Гэтым вы зможаце пацвердзіць сваю кваліфікацыю і досвед працы.
- Вашая пазыцыя на інтэрвію павінна быць актыўнай. Калі вы сапраўды хочаце "закрыць сабой" дадзеную вакансію, актыўна прадавайце свае навыкі, веды і цікавасць да працы. Нішто так не прыцягвае працадаўцы ў кандыдаце, як падпаленыя вочы і жаданне згарнуць горы.
- Самапрэзентацыя з фактамі і дасягненнямі. Як правіла, у 90% гутарак першым пунктам будзе: "Раскажыце, калі ласка, пра сябе". Не саромейцеся казаць пра дасягненні ў вучобе і, калі дазваляе досвед, працы. Папярэдне падрыхтуйце прэзентацыю на 1 – 1,5 хвіліны аб тым, чаму вы выбралі гэтую ВНУ для атрымання адукацыі, якімі ведамі і навыкамі вы валодаеце, дзе працавалі і якія вынікі паказвалі.
- Кажыце коратка і зразумела. На канкрэтнае пытанне давайце канкрэтны адказ. Не заводзіце інтэрв'юера ў вашыя лагічныя развагі і гістарычныя даведкі. Калі вы выкарыстоўваеце прафесійную лексіку, сачыце за рэакцыяй - суразмоўца павінен вас разумець.
- Абавязкова задавайце пытанні.>Пачніце з удакладнення задач, якія будуць пастаўлены перад вамі, якіх вынікаў чакае працадаўца ад вас, і па якіх крытэрыях яны будуць ацэньвацца. Папрасіце расказаць пра бліжэйшыя планы і праекты. Такім чынам, вы зробіце ўражанне кандыдата, нацэленага вынік.
- Далейшыя крокі. Кантакты. Сыходзячы з гутаркі, вы павінны максімальна выразна прадстаўляць план далейшага развіцця падзей: калі і з кім магчыма наступнае інтэрв'ю пры паспяховым праходжанні 1-га этапу, колькі ўсяго гутарак трэба прайсці і калі будзе прынята рашэнне пасля фінальнай гутаркі. Не забудзьцеся папрасіць кантакты інтэрв'юера і пацікавіцца, калі і каму можна будзе задаць пытанне аб сваім статуце кандыдата. Калі вы знайшлі іншую працу, паведаміце супрацоўнікам HR - службы пра гэта і падзякуйце за нададзеная вам увага - хто ведае, можа, вы яшчэ сустрэнецеся ў гэтай ці іншай кампаніі.
- І яшчэ, калі вам не ператэлефанавалі - не хвалюйцеся! Магчыма, зараз у нас няма вакансій, якія адпавядаюць вашаму досведу і кваліфікацыі. У любым выпадку, ваша анкета застанецца ў нас у базе кандыдатаў, і мы абавязкова вернемся да яе ў выпадку адкрыцця прыдатнай для вас вакансіі.
«…Калі перад табою вялікая мэта, а магчымасці абмежаваныя, усё роўна дзейнічай, бо толькі праз дзеянне могуць узрасці твае магчымасці…»
Обязанности:
- Внедрение, сопровождение и совершенствование процессов информационной безопасности (управление уязвимостями, патч-менеджмент, риск- менеджмент, защита информации и активов, управление доступом и т.п.);
- Реагирование на инциденты информационной безопасности;
- Принятие участия в киберучениях;
- Разработка документации, регулирующей вопросы информационной безопасности;
- Обеспечение прохождения сертификационных аудитов на соответствие
требованиям международных и локальных стандартов информационной безопасности (ISO 27001, PCI DSS, КВОИ);
- Планирование, организация и контроль деятельности отдела.
Банковский процессинговый центр - уникальный специализированный центр по информационно-технологическому обеспечению операций с банковскими платежными картами, крупнейший поставщик банковского оборудования, создатель и владелец платёжной системы Белкарт, лидер в своем направлении бизнеса приглашает на работу специалиста по подготовке документации технического центра в г. Минске.
Обязанности:
- Прием и обработка заявок банков на выполнение работ по ремонту и сервисному обслуживанию банкоматов и терминалов;
- Подготовка, заключение и сопровождение договоров технического центра;
- Оформление первичных учетных документов (акты выполненных работ, счета-фактуры, ТН (ТТН));
- Подготовка отчетов для бухгалтерии Предприятия;
- Взаимодействие с представителями банков (ведение телефонных переговоров, подготовка писем).
Дзе можна авалодаць наборам найкаштоўнейшых навыкаў за максімальна кароткі тэрмін?
Дзе навучаць прыгожа гаварыць і весці перамовы, працаваць з пярэчаннямі і з лёгкасцю адыходзіць ад канфліктаў?
І дзе за ўсё гэта яшчэ і заплацяць?
Вядома, у call-цэнтры ААТ "Банкаўскі працэсінгавы цэнтр":
Обязанности:
- Установка, настройка и обслуживание терминального оборудования в организациях торговли и сервиса;
- Установка, настройка и обслуживание банкоматов;
- Работа с 1С (выписка ТТН), документооборот;
- Проведение обучения клиентов работе с терминалами и банкоматами;
- Управление служебным автомобилем - разъездной характер работы.
Обязанности:
- Установка, настройка и обслуживание терминального оборудования в организациях торговли и сервиса
- Работа с 1С (выписка ТТН)
- Проведение обучения клиентов работе с оборудованием - организаций торговли и сервиса
- Управление служебным автомобилем - разъездной характер работы