Для набыцця абсталявання ў ААТ «Банкаўскі працэсінгавы цэнтр» (далей - Цэнтр) арганізацыі гандлю/сэрвісу (далей - АТС) неабходна:
1. Выбраць мадэль абсталявання
УВАГА!
У выпадку выбару мадэлі абсталявання з наступным падлучэннем яго праз іншую абслуговую арганізацыю (не сіламі Цэнтра), неабходна ўдакладніць у слоіку, з якім у Вашай арганізацыі складзены дамова-эквайрынгу, аб магчымасці дадзенага падлучэння.
У залежнасці ад спосабу падлучэння абсталявання да працэсінгавай сістэмы Цэнтра і яго канструктыўных асаблівасцяў можна абраць найболей аптымальны варыянт з улікам існых ці планаваных у аб'екце гандлю і сэрвісу камунікацый і ўласных пераваг. У якія прадстаўляюцца лінейках абсталявання прысутнічаюць:
mPOS-тэрмінал (картрыдар Chip & PIN Mobile Card Rider "ROAM RP750x"):Адпавядае міжнародным патрабаванням стандарту бяспекі PCI DSS. Інтэграцыя са смартфонам або планшэтам дазваляе арганізаваць mPOS-тэрмінал. Інтэграцыя ажыццяўляецца з дапамогай праграмнага забеспячэння «BPC mPOS» з дапамогай Bluetooth злучэння. Дазваляе рабіць счытванне банкаўскіх плацежных картак з магнітнай паласой або чыпам. Стандартны набор аперацый па банкаўскай плацежнай картцы. Спецыяльны «Асабісты кабінет мерчанта» для арганізацыі гандлю і сэрвісу з магчымасцю кіравання ўласнымі mPOS-тэрміналамі, кантролю гандлёвага персаналу і праведзеных аперацый. Рашэнне праблем безнаяўнага разліку за пакупкі ці паслугі з кур'ерам інтэрнэт-крамы ці майстрам, які выконвае працы, у любым месцы. Дазваляе ажыццяўляць увод пін-кода і яго шыфраванне.
Эфектыўнасць mPOS-тэрмінала, у адрозненне ад звычайнага POS-тэрмінала, які мы абвыклі бачыць у арганізацыях гандлю і сэрвісу, у яго невялікім кошце, мабільнасці і прастаце эксплуатацыі, што робіць яго найболей зручным рашэннем для ўсіх выглядаў дробнага і сярэдняга бізнэсу.
Dial-up/Ethernet тэрміналы Падключэнне да Цэнтра Dial-up тэрміналаў ажыццяўляецца з дапамогай камутаваных тэлефонных ліній сувязі ( dial-up, звычайная тэлефонная лінія). Падключэнне да Цэнтра Ethernet тэрміналаў ажыццяўляецца па выдзеленых каналах сувязі (Ethernet) рознымі спосабамі: праз правайдэраў сувязі, якія прадстаўляюць доступ АТС у Інтэрнэт, праз непублічныя каналы перадачы даных правайдэраў сувязі да Цэнтра, праз карпаратыўную сетку банка. Выкарыстанне Ethernet сувязі дзякуючы сталаму доступу, высокай прапускной здольнасці сетак Ethernet, надзейнасці і ўстойлівасці да вонкавых уздзеянняў дазваляе забяспечыць стабільную працу абсталявання. У камплект Dial-up/Ethernet тэрмінала ўваходзіць знешняя клавіятура для ўводу пін-кода кліентам. GSM/GPRS тэрміналы (стацыянарныя / пераносныя): Падключэнне да цэнтра ажыццяўляецца праз аператараў мабільнай сувязі. У камплект стацыянарнага GSM тэрмінала уваходзіць знешняя клавіятура для ўводу пін-кода кліентам. Пераносны GSM тэрмінал абсталяваны акумулятарнай батарэяй, разлічанай на аўтаномную працу тэрмінала на працягу не меней 8 гадзін, у камплект уваходзіць прыладу для зарадкі акумулятара ад сеткі 220В альбо прылада для зарадкі ад электрасеткі 12В (ад бартавой сеткі аўтамабіля).2. Выбраць спосаб набыцця абсталявання
1. за кошт сродкаў банка-эквайера (па ўзгадненні з банкам-экваерам). На сённяшні дзень Цэнтр узаемадзейнічае па гэтай схеме прадастаўлення абсталявання з банкамі-экваерамі: ААТ "ААБ Беларусбанк", ААТ "Белаграпрамбанк", ААТ "Сбер Банк", ААТ "Парытэтбанк", ЗАТ "БСБ Банк".
2. за ўласныя сродкі (на ўмовах пастаўкі) (падрабязней на сайце);
3. набыць абсталяванне ў растэрміноўку тэрмінам на 3, 6 ці 12 месяцаў ад 65 беларускіх рублёў у месяц;
4. набыць абсталяванне ў арэнду. Акрамя прадастаўлення абсталявання Арэнда ўключае ў сябе забеспячэнне аднаўлення працаздольнасці абсталявання:
у выпадку выхаду са строю абсталявання выезд спецыяліста ў аб'ект гандлю і сэрвісу для дыягностыкі; рамонт за кошт Цэнтра; забеспячэнне запчасткамі за кошт Цэнтра; прадастаўленне падменнага абсталявання на час рамонту; бясплатную дастаўку ў сэрвісны цэнтр і назад.Таксама абсталяванне можна набыць на ўмовах з мінімальнымі фармальнасцямі на тэрмін ад 12 да 36 месяцаў.
АБСТАЛЯВАННЕ ЗА РАХУНОК СРОДКАЎ БАНКА-ЭКВАЙЕРА:
Па заяўцы банка-эквайера Цэнтр прадастаўляе АТС тэрмінальнае абсталяванне бясплатна, забяспечвае яго працаздольнасць (тэрмін аднаўлення працаздольнасці - да 24 працоўных гадзін па Рэспубліцы Беларусь), адпаведнасць абсталявання і праграмнага забеспячэння стандартам і патрабаванням плацежных сістэм на працягу ўсяго тэрміну дзеяння дагавора.
ПАСТАЎКА:
Форма аплаты - 100% перадаплата на працягу 5 банкаўскіх дзён з моманту падпісання дагавора пастаўкі. Тэрмін пастаўкі - па факце залічэння грашовых сродкаў на разліковы рахунак ААТ «Банкаўскі працэсінгавы цэнтр». Умовы пастаўкі - самавываз са склада (г. Мінск і абласныя цэнтры). Гарантыйны рамонт - на працягу 12 месяцаў. Гарантыйны і паслягарантыйныя рамонты ажыццяўляюцца ў Тэхнічным цэнтры Цэнтра (г. Мінск, вул. Ангарская, 40).
Больш падрабязна ЗгарнуцьПарадак дзеянняў для арганізацыі падключэння абсталявання сіламі Цэнтра
1. Заключыць дагавор эквайрынгу з банкам-экваерам
Для заключэння дагавора эквайрынгу неабходна звярнуцца ў адзін з пяці банкаў-эквайераў:
- ААТ «ААБ Беларусбанк».
- ААТ «Белаграпрамбанк».
- ААТ «Сбер Банк».
- ААТ «Парытэтбанк».
- ЗАТ «БСБ Банк»
Банк-эквайер прадаставіць форму дагавора і акажа неабходныя кансультацыі па яго заключэнні.
2. Аформіць сумесна з банкам-экваерам заяўку на рэгістрацыю абсталявання і аб'екта гандлю/сэрвісу ў працэсінгавай сістэме (далей – заяўка на рэгістрацыю)
Для афармлення заяўкі на рэгістрацыю неабходна звярнуцца ў банк-эквайер, з якім быў заключаны дагавор эквайрынгу:
- ААТ «ААБ Беларусбанк»
- ААТ «Белаграпрамбанк»
- ААТ «Сбер Банк»
- ААТ «Парытэтбанк»
- ЗАТ «БСБ Банк»
Банк-эквайер прадаставіць форму заяўкі на рэгістрацыю і акажа неабходныя кансультацыі па яе афармленні.
3. Абсталяваць гандлёвы аб'ект адпаведнымі камунікацыямі для падлучэння абсталявання
Па факце рэгістрацыі тэрмінальнага абсталявання і аб'екта гандлю/сэрвісу ў працэсінгавай сістэме банк-эквайер афармляе заяўку на падключэнне тэрмінальнага абсталявання ў аб'екце гандлю/сэрвісу і накіроўвае яе ў Цэнтр. Пасля атрымання Цэнтрам заяўкі на падключэнне супрацоўнік Цэнтра ва ўстаноўленыя дагаворам эквайрынгу тэрміны падключае тэрмінальнае абсталяванне, навучае персанал рабоце з тэрмінальным абсталяваннем і правілам абслугоўвання трымальнікаў банкаўскіх плацежных картак.
УВАГА!
Месца падлучэння абсталявання павінна быць абсталяванае адпаведнымі камунікацыямі (разетка 220В, тэлефонная разетка, наяўнасць актываванай сім-карты і г.д. – у залежнасці ад мадэлі якое падключаецца абсталявання і спосабу яго атрымання).
- У мэтах аператыўнага вырашэння пытанняў, звязаных з падключэннем і абслугоўваннем абсталявання, навучаннем і суправаджэннем у рабоце персаналу АТС у ААТ «Банкаўскі працэсінгавы цэнтр» створаны сэрвісныя цэнтры ва ўсіх абласных і некаторых раённых цэнтрах Рэспублікі Беларусь.
Прыём заявак АТС на аднаўленне працаздольнасці тэрмінальнага абсталявання, якое знаходзіцца на абслугоўванні Цэнтра, ажыццяўляецца па тэлефоне: +375 17 299 25 24 (шматканальны) у рэжыме 24/7 (уключаючы святочныя і выхадныя дні).
Для кансультацыі па пытаннях выбару абсталявання, спосабах яго набыцця, кошту, умовах падключэння, а таксама інфармацыі па пытаннях выкупу абсталявання, суправаджэння раней заключаных дагавораў арэнды, заключэння дагавораў на забеспячэнне працаздольнасці раней набытага абсталявання, неабходна звярнуцца на шматканальны тэлефонны нумар: 8 (017) 299-25-52 у працоўныя дні:
ПН-ЧТ.: 08:30 - 17:30
ПТ.: 08:30 - 16:15
Абед: 12:30 - 13:15
Больш падрабязна Згарнуць