Праца службы сэрвісу кліентаў ААТ «Банкаўскі працэсінгавы цэнтр», пабудаваная на прынцыпах даступнасці, высокай хуткасці апрацоўкі інфармацыі, захаванні стандартаў карпаратыўнага абслугоўвання і этыкі, спрыяе фармаванню дадатнага іміджу банка, а наяўнасць фіксацыі гутарак з кліентамі банка забяспечвае ўрэгуляванне спрэчных сітуацый.
Сучаснае абсталяванне і кваліфікаваны персанал дазваляюць аператыўна рэагаваць на званкі кліентаў банка і аказваць ім кругласутачную падтрымку па наступных пытаннях:
Разблакіроўка карткі, у тым ліку заблакаванай з прычыны няправільнага набору ПІН-кода. Інфармацыйная падтрымка ў нестандартных сітуацыях, якія ўзнікаюць пры выкарыстанні картак |
+375 17 299 25 25 |
Блакаванне карткі | +375 17 299 25 26 |
Інфармацыя аб балансе рахунку | +375 17 299 25 23 |
Паслугі кругласутачнай падтрымкі прадастаўляюцца трымальнікам картак наступных банкаў: ААТ "ААБ Беларусбанк", ААТ "Белаграпрамбанк", ААТ "Парытэтбанк", ЗАТ "Банк "Рашэнне", ЗАТ "БТА Банк", ЗАТ "Цэптэр Банк", ЗАТ "БСБ Банк". Інфармацыйная падтрымка арганізацый гандлю і сэрвісу: |
|
Прыём заявак на тэхнічнае абслугоўванне плацежных тэрміналаў | +375 17 299 25 24 |
Зверка аперацый па аплатных тэрміналах |
+375 17 299 25 58 |
Набыццё плацежных тэрміналаў (08.00-20.00 штодня) |
+375 17 299 25 52 |