Праца службы сэрвісу кліентаў ААТ «Банкаўскі працэсінгавы цэнтр», пабудаваная на прынцыпах даступнасці, высокай хуткасці апрацоўкі інфармацыі, захаванні стандартаў карпаратыўнага абслугоўвання і этыкі, спрыяе фармаванню дадатнага іміджу банка, а наяўнасць фіксацыі гутарак з кліентамі банка забяспечвае ўрэгуляванне спрэчных сітуацый.

Сучаснае абсталяванне і кваліфікаваны персанал дазваляюць аператыўна рэагаваць на званкі кліентаў банка і аказваць ім кругласутачную падтрымку па наступных пытаннях:

Разблакіроўка карткі, у тым ліку заблакаванай з прычыны няправільнага набору ПІН-кода.
Інфармацыйная падтрымка ў нестандартных сітуацыях,
якія ўзнікаюць пры выкарыстанні картак
+375 17 299 25 25
Блакаванне карткі +375 17 299 25 26
Інфармацыя аб балансе рахунку +375 17 299 25 23

Паслугі кругласутачнай падтрымкі прадастаўляюцца трымальнікам картак наступных банкаў: ААТ "ААБ Беларусбанк", ААТ "Белаграпрамбанк", ААТ "Парытэтбанк", ЗАТ "Банк "Рашэнне", ЗАТ "БТА Банк", ЗАТ "Цэптэр Банк", ЗАТ "БСБ Банк".

Інфармацыйная падтрымка арганізацый гандлю і сэрвісу:
Прыём заявак на тэхнічнае абслугоўванне плацежных тэрміналаў +375 17 299 25 24
Зверка аперацый па аплатных тэрміналах
+375 17 299 25 58
Набыццё плацежных тэрміналаў (08.00-20.00 штодня)
+375 17 299 25 52